Dodaj produkty podając kody
WARUNKI WSPÓŁPRACY
REJESTRACJA NA PLATFORMIE B2B
W celu podjęcia z nami współpracy, należy zarejestrować się na platformie hurtowej (prawy górny róg), podając wymagane dane sklepu / firmy.
Po akceptacji zgłoszenia, dostaną Państwo mail potwierdzający pełny dostęp do strony. Od tego momentu będą mieli Państwo dostęp zarówno do cen hurtowych jak i stanów magazynowych produktów.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
W celu złożenia zamówienia należy zalogować się na platformie hurtowej na swoje konto, a następnie dodać wybrane produkty do koszyka. Po złożeniu zamówienia należy wybrać formę wysyłki oraz sposób płatności, a następnie potwierdzić złożenie zamówienia.
Zamówienia przygotowywane są do wysyłki w terminie:
- dwóch dni roboczych od odnotowania płatności
DOSTAWA
Dla zamówień powyżej 3 000 zł brutto – DARMOWA DOSTAWA
REKLAMACJE
Reklamacje od niekompletnych dostaw składać można do 2 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
Reklamacje dotyczące wad produktów, które zgłoszą do Państwa klienci, wymagają odesłania produktu do naszego biura po wcześniejszym zgłoszeniu.
Należy zgłosić reklamację w panelu, a następnie odesłać produkt wraz ze szczegółowym opisem zgłaszanego problemu oraz informacją kiedy i w jakim sklepie został on zakupiony.
UWAGA! Prosimy o przesyłanie reklamowanych artykułów po wcześniejszym wyczyszczeniu ich i osuszeniu – produkty brudne, zaniedbane i niewyczyszczone nie będą podlegały reklamacji.
W przypadku dodatkowych pytań - zachęcamy do kontaktu:
mail: biuro@greatland.pl
mobile: + 48 517 571 969